مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:152024-01-09ورزشي

درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح


رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب دو مدال برنز مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح کشور خوش درخشیدند و مجوز حضور در اردوی تیم ملی نیروهای مسلح را دریافت کردند.

- ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب دو مدال برنز مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح کشور خوش درخشیدند و مجوز حضور در اردوی تیم ملی نیروهای مسلح را دریافت کردند.

حمیدرضا سپهری نیا افزود: مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح کشور در دو بخش کمیته و کاتا به میزبانی نیروی دریایی در تهران برگزار شد و 150 نفر از ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در دو بخش کاتا و کومیته با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران شایسته ملایری با حضوری قدرتمندانه در این دوره از مسابقات توانستند دو مدال درخشان برنز این مسابقات را از آن خود کنند، اظهار کرد: حسین عبادت طلب در وزن منفی 60 کیلوگرم و علی برخورداری در وزن منفی 90 کیلوگرم با کسب مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند و نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی نیروهای مسلح کشور دعوت شدند.

سپهری نیا در ادامه بیان کرد: ورزشکاران پسر ملایری با کسب شش مدال درخشان طلا، نقره و برنز نخستین مسابقات ژیمناستیک مینی ترامپلین استان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح

درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح