مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:202023-12-25سياسي

ضرورت حمایت از فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها و دانشجویان بر اساس میزان عملکرد


معاون فرهنگی وزیر علوم خواستار حمایت و تخصیص بودجه به فعالیت های دانشجویی اعم از انجمن های علمی، تشکل ها و کانون های علمی و فرهنگی بر اساس میزان عملکرد آن ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلانتری در اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی که امروز در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است، با تاکید بر اینکه با راه اندازی سامانه فرنما شاهد افزایش آمار گزارش ها از میزان فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از سوی دانشجویان و دانشگاهیان هستیم، گفت: این سامانه می تواند نمایی کلی از میزان فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها ارائه دهد و دیگر شاهد گزارش های غلط در این زمینه نباشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 7 هزار و 157 انجمن علمی در سامانه فرنما ثبت شده است و طی مدت 9 ماه اخیر 75 هزار فعالیت فرهنگی در دانشگاه ها ثبت شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی همچنین خاطر نشان کرد: امروز حمایت ها و سیاست گذاری های ما از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و دانشجویان هوشمند و مبتنی بر عملکرد باشد.

وی تاکید کرد: اولین فرنمای دانشگاه ها 29 آذر ماه به روسای دانشگاه ها ارسال شد در این فرنما عملکرد فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها ترسیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها و دانشجویان بر اساس میزان عملکرد

ضرورت حمایت از فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها و دانشجویان بر اساس میزان عملکرد