مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:052024-01-02سياسي

نخستین همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد(ع) برگزار شد


نخستین همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد(ع) در شهرستان مهر از سری برنامه های هفتمین دوره همایش ملی ریحانه النبی برگزاری شد.

  - نخستین همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد(ع) در شهرستان مهر از سری برنامه های هفتمین دوره همایش ملی ریحانه النبی برگزاری شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه، این مراسم با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی همایش ملی رساله الحقوق به مدت دو روز به همت مرکز اسلامی فاطمیه در شهرستان مهر برگزار شد.

در این مراسم سید رضا صالحی امیری وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی جعفری استاد دانشگاه شیراز، اشرف بروجردی دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تهران، محمد هادی رجایی استادیار دانشگاه آمل، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی خسروی استاد نواندیش حوزه علمیه و پژوهشگر قرآنی، حجت الاسلام والمسلمین کاظم تقوی استاد نو اندیش حوزه علمیه و پژوهشگر قرآنی به ارائه مقاله های خود پرداختند.

آیت الله جوادی آملی پیامی به هفتمین دوره همایش ملی ریحانه النبی صادر کرد که در این پیام آمده است: جریان ریحانه النبی(س) باعث شده که رساله الحقوق وجود مبارک امام سجاد(ع) هم مطرح شود آنچه از این اسوه طیب و طاهر مطرح می شود و برکات پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) فاطمه زهرا(س) و حسنین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد(ع) برگزار شد

نخستین همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد(ع) برگزار شد