مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:152023-12-28اقتصادي

خودکفایی 100 درصدی در زمینه کاتالیست در دولت سیزدهم


وحیدرضا زیدی فرد معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با بیان اینکه استفاده از فناوری و نوآوری باید اولویت صنعت نفت باشد، - معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با اشاره به این موضوع که هم اکنون تقریباً در زمینه کاتالیست به خودکفایی رسیده ایم، گفت: تا پایان دولت سیزدهم این اتفاق به طور 100 درصد انجام محقق می شود.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: وحیدرضا زیدی فرد معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با بیان اینکه استفاده از فناوری و نوآوری باید اولویت صنعت نفت باشد، اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق در نخستین همایش پتروتِک با موافقت وزیر نفت تصمیم گرفتیم این رویداد به صورت سالانه برگزار شود.

زیدی فرد با اشاره به اینکه توسعه دانشگاه ها، پژهشگاه ها و مجموعه های فناور و نوآور دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و ساخت بار اول اولویت وزارت نفت است، به طوری که برای سال دوم نیز مقام اول را در استفاده و حمایت از شرکت های دانش بنیان در میان سایر دستگاه ها به دست آورده است.

  معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری به بحث صدور خدمات فنی - مهندسی اشاره و عنوان کرد: باید با تشکیل کارگروه فنی - مهندسی در وزارت نفت و فعالیت این کارگروه از ظرفیت فناوری و نوآوری کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 100 درصدی در زمینه کاتالیست در دولت سیزدهم

خودکفایی 100 درصدی در زمینه کاتالیست در دولت سیزدهم