مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 07:302024-01-01بين الملل

ترکی الفیصل: حماس وجهه قوی اسراییل را در برابر جهان از بین برد


رییس سابق اطلاعات عربستان سعودی گفت: عملیات «طوفان الاقصی» که توسط جنبش حماس علیه اشغالگران در هفت اکتبر سال گذشته انجام شد، وجهه رژیم صهیونیستی را در برابر جهانیان از بین برد.

- رییس سابق اطلاعات عربستان سعودی گفت: عملیات طوفان الاقصی که توسط جنبش حماس علیه اشغالگران در هفت اکتبر سال گذشته انجام شد، وجهه رژیم صهیونیستی را در برابر جهانیان از بین برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترکی الفیصل، رییس سابق سازمان اطلاعات عربستان در مصاحبه با شبکه رسمی الاخباریه گفت: حمله حماس به اسراییل و نحوه حمله آن به دژ مستحکمی که اسراییل در اطراف غزه ایجاد کرده بود، پیامدهای بسیار مهمی به همراه داشت.

وی ادامه داد: مهمترین این پیامدها تخریب تصویری است که بسیاری از مردم جهان داشتند، اینکه اسراییل در برابر هر نیرویی که بتواند با آن رقابت کند یا آن را در منطقه به چالش بکشد، مصون و مقاوم است.

الفیصل خاطرنشان کرد: دومین بازتاب عملیات طوفان الاقصی این است که مساله فلسطین زنده است و نمرده است، چرا که برخی در سال های گذشته ادعا کرده اند که فلسطین چیزی است که فراموش شده و دیگر هیچ توجهی به آن نمی شود .

به گفته الفیصل، این دو نتیجه حاصل از حادثه ای که سه ماه پیش رخ داد، جهان را نه تنها نسبت به این واقعیت بیدار کرد که مساله فلسطین وجود دارد، بلکه همچنین متوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکی الفیصل: حماس وجهه قوی اسراییل را در برابر جهان از بین برد

ترکی الفیصل: حماس وجهه قوی اسراییل را در برابر جهان از بین برد