مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:052023-12-29فرهنگي

ضرورت گسترش فعالیت های هویت ساز مردمی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت ایجاد مجتمع های فرهنگی و هنری و تاکید بر فعالیت های هویت ساز مردمی، گفت: اگر بتوانیم زیرساخت های مطلوبی برای هسته های فرهنگی و هنری مردمی ایجاد کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سهند، محمدحسین بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این که ظرفیت های فرهنگی و هنری خوبی در این شهر جدید وجود دارد، اظهار کرد: بسترهای لازم برای شکوفایی این استعدادها را باید در سهند فراهم کنیم.

وی با بیان این که شهر جدید سهند به یکی از گزینه های مردم برای زندگی تبدیل شده است، افزود: پویایی شهر جدید سهند ملموس بوده و ترکیب جمعیتی جوان و مولد این شهر، ظرفیت ها و ویژگی های خاصی به این شهر بخشیده که فعالیت های فرهنگی خاصی را نیز می طلبد.

بلاغی با اشاره به ضرورت ایجاد محل تجمع در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، ایجاد مجتمع های فرهنگی و هنری و تاکید بر فعالیت های هویت ساز مردمی، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم زیرساخت های مطلوبی برای هسته های فرهنگی و هنری مردمی ایجاد کنیم، قطعا این جریان، تاثیرگذار خواهد بود.

  حسین فیروزی، فرماندار اسکو نیز با بیان این که علاقه و انگیزه بسیاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهر جدید سهند وجود داشته و عطش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گسترش فعالیت های هویت ساز مردمی

ضرورت گسترش فعالیت های هویت ساز مردمی