مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:052024-01-12سياسي

حمله به یمن ناشی از شکست های آمریکا و انگلیس در حمایت از رژیم صهیونیستی است


در پی شکست های میدانی و شکست های سیاسی که آمریکا و انگلیس در حمایت از رژیم صهیونیستی داشتند امروز صبح این دو کشور به یمن حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلی امام خامنه ای برگزار شد، اظهار کرد: ماه رجب ماه پرفضیلتی است که باید از فضائل آن بهره کافی را ببریم.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: امروز جمعه 22 دی مصادف با سالروز شهادت دکتر مسعود علی محمدی دانشمند هسته ای که توسط صهیونیست ها ترور شد و به شهادت رسید و روز گذشته مصادف بود با شهادت احمدی روشن که سال 1390 با ترور به شهادت رسید.

وی ادامه داد: درست است این سرمایه های ما را گرفتند اما از قطره قطره خون این شهدا دانشمندان دیگری آمدند و امروز دنیای استکبار برای اینکه جلوی رشد ما را بگیرند ایستاده است.

عسکری افزود: بعد از شهادت دانشمندان هسته ای ما بعضی دانشجویان تغییر رشته دادند و در مسأله فیزیک و فیزیک هسته ای ورود کردند.

عسکری تصریح کرد: در پی شکست های میدانی و شکست های سیاسی که آمریکا و انگلیس در حمایت از رژیم صهیونیستی داشتند امروز صبح این دو کشور به یمن حمله کردند و چندین منطقه را مورد هدف قرار دادند که مطمئنا در این جنایات آمریکا و انگلیس و هم پیمانان آنها نتیجه ای جز شکست برایشان نخواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به یمن ناشی از شکست های آمریکا و انگلیس در حمایت از رژیم صهیونیستی است

حمله به یمن ناشی از شکست های آمریکا و انگلیس در حمایت از رژیم صهیونیستی است