مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:252023-12-30سياسي

«مرگ بر آمریکا و اسراییل» اعتقادی ترین شعار ماست/بصیرت تشخیص حق از حق نماست


پژوهشگر تاریخ انقلاب و اسلام با تأکید بر اینکه بصیرت تشخیص حق از حق نماست، با طرح این سوال که آیا شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل سیاسی است؟ پاسخ داد: - مرگ بر آمریکا و اسراییل اعتقادی ترین شعار ماست/بصیرت تشخیص حق از حق نماست ایسنا/همدان پژوهشگر تاریخ انقلاب و اسلام با تأکید بر اینکه بصیرت تشخیص حق از حق نماست، با طرح این سوال که آیا شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل سیاسی است؟ پاسخ داد: این شعارها اعتقادی ترین شعار ماست.

  حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین راجی شنبه 9 دی در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در جمع مردم همدان، با تأکید بر اینکه بصیرت برای یک انسان از آبی که می خورد حیاتی تر است، اظهار کرد: بصیرت یعنی دانایی، هوشیاری، چشم عقل، بصیرت این است که انسان مراحل و موانع را زودتر تشخیص دهد.

وی با اشاه به اینکه تشخیص حق از باطل الزاما بصیرت نیست چراکه این امر کاری ندارد، بصیرت لازم ندارد، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال این طرف آب آن طرف خشکی، این طرف امام علی(ع) آن طرف معاویه، یک طرف اسلام و طرف دیگر کفر، تشخیص حق از باطل در این موضوعات سخت نیست.

پس اگر بصیرت تشخیص حق از باطل الزماً نیست، پس چیست؟ بصیرت حق از حق نماست.

راجی ادامه داد: تشخیص آب از خشکی سخت نیست اما تشخیص آب از سراب کار سختی است، تشخیص ایمان و کفر سخت نیست اما آنجا که نفاق شکل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرگ بر آمریکا و اسراییل» اعتقادی ترین شعار ماست/بصیرت تشخیص حق از حق نماست

«مرگ بر آمریکا و اسراییل» اعتقادی ترین شعار ماست/بصیرت تشخیص حق از حق نماست