مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 19:152023-12-28سياسي

امام جمعه فاروج: ایمان شهدا حاصل تربیت مادران است


ایمان محکم و استواری که در وجود شهدای والامقام سبب رهنمون ساختن آنها در مسیر شهادت شد، حاصل تربیت مادران آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فاروج، حجت الاسلام سویدانلو امام جمعه فاروج در مراسم تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان و 59 مادر و همسر شهید والامقام شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مادران شهدا در اقتدا به حضرت ام البنین(س) فرزندان خود را در راه اسلام و ولایت فدا کردند و باعث عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه عظمت و پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری خانواده های آنهاست، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در برابر آرمان های انقلاب اسلامی همچون کوه استوار ایستاده اند چرا که آن ها در این راه با خدا معامله کردند.

فرزانه فرماندار فاروج نیز در این مراسم افزود: مادران و همسران شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه بوده و همواره باید مورد توجه و تکریم قرار بگیرند.

وی بیان کرد: باید تکریم مادران و همسران شهدا را وظیفه خود قلمداد کرده و نام، یاد و ایثار و صبوری آنها را در جامعه ترویج دهیم.

در پایان این مراسم از 59 مادر و همسر شهید شهرستان از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فاروج مورد تقدیر قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه فاروج: ایمان شهدا حاصل تربیت مادران است

امام جمعه فاروج: ایمان شهدا حاصل تربیت مادران است