مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:202024-01-13ورزشي

3 امتیاز شیرین سوغات آناصنعتی ها از ساری به قم


تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم پوشاک حافظ گذشت تا سوغات شیرین 3 امتیازی را از ساری به قم بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم شب گذشته در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور مهمان تیم پوشاک حافظ ساری بود.

نماینده قم در این دیدار توانست تیم قعر جدولی ساری را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب خود کند، مسعود عباسی، حمزه صدیق زاده و علی رضا وفایی گل های آناصنعتی ها را به ثمر رساندند.

شاگردان حسین صبوری در پایان بازی برد ارزشمند تیمشان را به سوران بالکانه بازیکن جوان مصدوم خود که به دلیل پارگی رباط صلیبی و مصدومیت ادامه فصل را از دست داد، تقدیم کردند.

آناصنعتی ها 29 دیماه در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 16 در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف تیم شهرداری ساوه خواهند رفت.

خاطرنشان می شود؛ نماینده قم با کسب پیروزی در هفته نوزدهم، 30 امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کرد تا همچنان در کورس عنوان قهرمانی رقابت کند.

پایان پیام/78030


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 امتیاز شیرین سوغات آناصنعتی ها از ساری به قم

3 امتیاز شیرین سوغات آناصنعتی ها از ساری به قم