مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:102024-01-14سياسي

لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر از ظرفیت نیروهای مردمی بیشتر استفاده شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر از ظرفیت نیروهای مردمی بیشتر استفاده شود.

رضا ابراهیمی، 24 دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی است تا اقدامات نظام تبیین شود، گفت: دشمن در تلاش است تا با بیان مشکلات و کاستی ها، مردم را مأیوس و ناامید کنند لذا در تبیین عملکرد دولت و نظام باید بیش از پیش تلاش شود.

ابراهیمی با بیان اینکه از هیچ حزبی در انتخابات حمایت نمی کنیم بلکه وظیفه ما اجرای انتخاباتی سالم و پیش بردن راهبردهای رهبری است، گفت: برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باید تلاش شود.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات یک فرایندی ملی است و کلیه دستگاهها مکلف به همکاری با برگزارکنندگان انتخابات هستند.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک اظهار کرد: پوشش اینترنت تمامی 543 شعبه اخذ رای ارومیه تست شود تا در روز انتخابات با مشکل مواجه نشویم.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در طول 2 سال گذشته افزود: حمایت از تولیدات و شرکتهای داخلی از سیاستهای دولت سیزدهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر

لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر