مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:502023-12-28سياسي

اجرای پروژه سد گرین تضمینی برای حل مشکلات کم آبی نهاوند است


نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس گفت: اجرای پروژه سد گرین بزرگترین خدمت به مردم شهرستان نهاوند است و تضمینی برای حل مشکلات کم آبی است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس گفت: اجرای پروژه سد گرین بزرگترین خدمت به مردم شهرستان نهاوند است و تضمینی برای حل مشکلات کم آبی است.

علیرضا شهبازی عصر پنجشنبه 7 دی در جلسه امور آب شهرستان نهاوند، اظهار کرد: پروژه هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند می توانند از طریق ماده 56 تأمین اعتبار شوند اما با تلاش زیاد توانستم پروژه سد گرین را با پیشرفت فیزیکی 13 درصد از طریق ماده 56 تأمین اعتبار کنم که کار بسیار بزرگی بود.

وی ادامه داد: از طریق ماده 56، برای این پروژه 176 میلیارد تومان اعتبار گرفتیم و قرار بود این پروژه ظرف مدت سه سال اجرا شود اما متأسفانه بنا به دلایلی از جمله مشکل معدن، این پروژه عقب افتاد.

شهبازی با بیان اینکه اجرای این پروژه آرزوی دیرینه مردم شهرستان نهاوند است، افزود: در حال حاضر تعدادی از روستاهای ما آب ندارند و باید آب این روستاها تأمین شود و در صورت احداث این سد،مشکلات روستاها و کم آبی در بخش کشاورزی شهرستان حل خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: هر اقدامی که برای توسعه شهرستان خواستیم انجام دهیم متأسفانه با مشکل معارضان برخورد کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه سد گرین تضمینی برای حل مشکلات کم آبی نهاوند است

اجرای پروژه سد گرین تضمینی برای حل مشکلات کم آبی نهاوند است