مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:002023-12-27ورزشي

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ششم دی 1402هیئت وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ششم دی 1402هیئت وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت، ایجاد نظام عادلانه پرداخت را جزو مطالبات به حق مردم، وعده های دولت و از اهم وظایف سازمان اداری و استخدامی کشور دانست و این سازمان را مکلف کرد که نظام حقوقی عادلانه را بدون در نظر گرفتن سلایق و نظرات مختلف و بر مبنای همسان سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان در دستگاه های مختلف، به سرعت تدوین و اجرایی کند.

همچنین مشروح گفت وگوهای محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی کشور، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور، علیرضا زاکانی شهردار تهران، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری، بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کیومرث ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟