مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:052024-01-11بين الملل

نصرالله استاد مدیریت جنگ است/ منطقه شمالی به میدان جنگ تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درحالی که بسیاری از محافل صهیونیستی بعد از سخنرانی های اخیر سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله معتقدند که او بار دیگر قواعد جنگ را تعیین و معادلات خود را به ارتش اسراییل تحمیل کرد، - رسانه های عبری با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله استاد مدیریت جنگ بوده و دستاورد های زیادی در این زمینه کسب کرده تاکید کردند، قدرت تهاجمی حزب الله همچنان بیشتر می شود و این حزب کل منطقه شمالی و نیز مرکز اسراییل (فلسطین اشغالی) را در تیررس خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درحالی که بسیاری از محافل صهیونیستی بعد از سخنرانی های اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله معتقدند که او بار دیگر قواعد جنگ را تعیین و معادلات خود را به ارتش اسراییل تحمیل کرد، رسانه های عبری روز گذشته اعتراف کردند این دبیر کل حزب الله است که جنگ اداره می کند و در این زمینه استاد است.

نصرالله استاد مدیریت جنگ است گرشون کوهن افسر ذخیره در ارتش صهیونیستی اعلام کرد، (سید) حسن نصرالله همیشه استاد مدیریت جنگ بوده و هست.

او عمدتا متمرکز بر تضعیف روحیه اسراییلی هاست.

این افسر صهیونیست در مقاله ای که در روزنامه اسراییل هیوم منتشر شد، به پرونده ترسیم مرزهای دریایی لبنان و فلسطین اشغالی که طی آن مقاومت لبنان توانست معادل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله استاد مدیریت جنگ است/ منطقه شمالی به میدان جنگ تبدیل شده است

نصرالله استاد مدیریت جنگ است/ منطقه شمالی به میدان جنگ تبدیل شده است