مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:152023-12-28اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد تومان به سروآباد در سفر رییس جمهور به کردستان


استاندار کردستان از اختصاص 200 میلیارد تومان مصوبه برای شهرستان سروآباد در سفر دوم رییس جمهور به استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در جریان سفر به شهر هورامان در دیدار با  مردم این شهر اظهار داشت: در دو سال گذشته با توجه و عنایت دولت سیزدهم اعتبارات جهشی به استان کردستان تخصیص پیدا کرده  است.

استاندار کردستان با تأکید بر اینکه اقدامات این دولت در مقایسه با ادوار گذشته قابل مقایسه نیست، افزود: مشکلات را انکار نمی کنیم  اما باید برای برطرف شدن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته 125 هزار مترمربع آسفالت در روستاهای سروآباد انجام شده است، خاطرنشان کرد: در گذشته میانگین سالانه آسفالت راه روستایی در استان 38 کیلومتر بود اما فقط در دو سال گذشته بیشتر از 310 کیلومتر راه روستایی در سطح استان آسفالت شده است.

زارعی کوشا در ادامه میانگین شاخص طرح های هادی روستایی را در استان 43 درصد و در کشور 53 درصد عنوان کرد و گفت: این شاخص در شهرستان سروآباد 75 درصد است و این خدمت باید با شیب بیشتری ادامه یابد.

استاندار کردستان از تصویب 400 میلیارد تومان در قالب مصوبات در سفر دور دوم رییس جمهور به شهرستان سروآباد خبر داد و تاکید کرد: شهرستان سروآباد باید از بن بست خارج شود و  مطالبات و مشکلات مطرح شده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد تومان به سروآباد در سفر رییس جمهور به کردستان

اختصاص 400 میلیارد تومان به سروآباد در سفر رییس جمهور به کردستان