مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:102024-01-05سياسي

«داعش» ابزار جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی است


امام جمعه قزوین با بیان اینکه داعش ابزار جنایت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی است، گفت: همه این کشورهایی که جز شرارت، ظلم و جنایت از آن ها انتظار نمی رود، - ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین با بیان اینکه داعش ابزار جنایت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی است، گفت: همه این کشورهایی که جز شرارت، ظلم و جنایت از آن ها انتظار نمی رود، جمع شده اند و یک پدیده نامیمون و شوم به نام داعش و امثال آن را ایجاد کرده اند تا به وسیله آن ها جنایات خود را انجام دهند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که 15 دی ماه در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین مسئله ای که طی روزهای اخیر توجه همه مردم دنیا علی الخصوص ام القرای جهان اسلام، یعنی مردم جمهوری اسلامی ایران را به خود جلب کرده، حادثه تروریستی کرمان است، این حادثه بسیار غم انگیز بود، لبیش از 85 نفر از مردم مظلوم در این حادثه به شهادت رسیدند و بیش از 200 نفر مجروح شدند و برخی از مجروحین نیز حال خوبی ندارند.

وی بیان کرد: حادثه تروریستی کرمان بسیار ناجوانمردانه و ظالمانه بود، این حادثه از ناحیه چه کسی اتفاق افتاده است؟ مردم در دولت های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی و رژیم منحوس صهیونیستی علیه این دولت ها اعتراض می کنند و این اعتراضات روز به روز جدی تر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«داعش» ابزار جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی است

«داعش» ابزار جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی است