مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:252023-12-29ورزشي

تلاش پرسپولیس برای بازگشت مهاجم فراری


مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس در حالی با ذوق و شوق فراوان بحث بازگشت مهاجم سابق خود را مطرح می کنند که این بازیکن خارجی علنا علیه کشورمان موضع منفی گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چند وقت اخیر بحث بازگشت یورگن لوکادیا مهاجم سابق تیم پرسپولیس به این تیم مطرح شده اما شب گذشته و بعد از بازی پرسپولیس مقابل نساجی مدیرعامل و سرمربی این تیم به صورت رسمی بحث بازگشت احتمالی این بازیکن به کشورمان را مطرح کردند.

لوکادیا فصل گذشته به پرسپولیس آمد اما در میانه مسابقات و به بهانه های واهی از ایران خارج شد و قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد تا وارد یک دعوای حقوقی با این باشگاه شود که در نهایت او در این پرونده شکست خورد تا دردسر بزرگی برای خود به جان بخرد.

جدایی لوکادیا از پرسپولیس البته پشت پرده عجیبی داشت و شایعات زیادی در خصوص ترک ناگهانی کشورمان توسط او به گوش رسید، اما در نهایت این بازیکن از پرسپولیس جدا شد و به کشور چین رفت تا فوتبالش را در این کشور ادامه دهد.

حالا مسؤولان باشگاه پرسپولیس در حالی موضوع بازگشت لوکادیا به کشور را مطرح می کنند که این بازیکن علیه کشورمان مطالب عجیبی و توهین آمیز در صفحه شخصی خود منتشر کرد که هیچگاه هم تکذیب نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پرسپولیس برای بازگشت مهاجم فراری

تلاش پرسپولیس برای بازگشت مهاجم فراری