مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:452024-01-06بين الملل

میقاتی: تشدید تنش در لبنان، منطقه را شعله ور می کند


نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان اعلام کرد که هرگونه تنش در جنوب این کشور منطقه را به سمت انفجار کامل اوضاع سوق می دهد.

- نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان اعلام کرد که هرگونه تنش در جنوب این کشور منطقه را به سمت انفجار کامل اوضاع سوق می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در جریان دیدار با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که بیروت رفته است، خاطرنشان کرد، لبنان به قطعنامه 1701 سازمان ملل پایبند است و اجرای کامل این قطعنامه مستلزم توقف نقض حاکمیت این کشور از سوی رژیم صهیونیستی و خروج آن از اراضی لبنان است.

براساس گزارش العربیه، نجیب میقاتی هشدار داد که شعله ور شدن جبهه جنوب لبنان منطقه را به سمت انفجار کامل اوضاع سوق می دهد.

طی هفته های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

طی هفت روز آتش بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات تل آویو به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

رسانه های عبری گزارش داده اند که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی: تشدید تنش در لبنان، منطقه را شعله ور می کند

میقاتی: تشدید تنش در لبنان، منطقه را شعله ور می کند