مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:402024-01-20اقتصادي

شتاب در روند هوشمندسازی دولت؛ افزایش 30 درصدی استعلامات برخط


طبق گفته وزیر ارتباطات هر کدام از تراکنش ها که در مرکز ملی ارتباطات انجام می شود احتمالا یا یک مراجعه حضوری بوده یا یک مدرکی باید از مردم گرفته می شده یا مردم می خواستند جای دیگری بفرستند و برای گرفتن آن مراجعه می کرده اند که این نشان می دهد روند هوشمندسازی .

- شتاب در روند هوشمندسازی دولت؛ افزایش 30 درصدی استعلامات برخط طبق گفته وزیر ارتباطات هر کدام از تراکنش ها که در مرکز ملی ارتباطات انجام می شود احتمالا یا یک مراجعه حضوری بوده یا یک مدرکی باید از مردم گرفته می شده یا مردم می خواستند جای دیگری بفرستند و برای گرفتن آن مراجعه می کرده اند که این نشان می دهد روند هوشمندسازی دولت با شتاب دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای پاسخگویی به تعهدات محوله در برنامه پنجم توسعه و آیین نامه اجرایی آن و نیز بر اساس ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیکی مصوب شورای عالی فناوری اطلاعات در ایجاد مرکز ملی تبادل اطلاعات جهت به اشتراک گذاری خدمات الکترونیکی بین دستگاهی در بستر شبکه ملی اطلاعات اقدام به ایجاد بستر کرد.

نتیجه این اقدام انجام تعاملات الکترونیکی بین دستگاهی (G2G) است که زیرساخت ارائه خدمات دولت به کسب و کارها (C2G) و ارائه خدمات دولت به شهروندان (B2G) را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب در روند هوشمندسازی دولت؛ افزایش 30 درصدی استعلامات برخط

شتاب در روند هوشمندسازی دولت؛ افزایش 30 درصدی استعلامات برخط