مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:502023-12-29ورزشي

برترین های رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شدند


رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان بعد از 3 روز، ظهر امروز جمعه هشتم دی ماه با معرفی تیم ها و نفرات برتر در قم به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان بعد از 3 روز در ورزشگاه شهید حیدریان قم با حضور 540 ورزشکار، مربی، سرپرست و غیره به پایان رسید.

در پایان این دوره از رقابت ها تیم خوزستان با کسب 144 امتیاز به مقام قهرمانی در بخش تیمی رسید، تیم فارس نیز با 138 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم مازندران با 114 در رده سوم ایستاد.

تیم کشتی فرنگی قم با هدایت روح الله میکاییلی و مهدی علی زاده پورنیا با کسب 2 مدال طلا و یک برنز و 3 عنوان پنجمی با 93 امتیاز در بخش تیمی در رده چهارم ایستاد و تیم های تهران، جوانان، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان و سمنان به ترتیب در رده پنجم تا دهم ایستادند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این 3 روز همراه کادر فنی خود در سالن برگزاری مسابقات حضور داشت و کشتی ها را از نزدیک تماشا کرد.

همچنین در روز پایانی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، سیدمحمد آقامیری استاندار قم، ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در سالن برگزاری حاضر شده و به تماشای رقابت ها پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شدند

برترین های رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شدند