مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:152024-01-02اقتصادي

200 نانوایی مازاد در کرمانشاه داریم/ استقبالی از احداث نانوایی نمی شود


رییس اتحادیه خبازان کرمانشاه از وجود نزدیک به 200 واحد نانوایی مازاد در کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به درآمد پایین نانوایی، استقبال از راه اندازی این واحدها کاهش یافته است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه خبازان کرمانشاه از وجود نزدیک به 200 واحد نانوایی مازاد در کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به درآمد پایین نانوایی، استقبال از راه اندازی این واحدها کاهش یافته است.

نوروز عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 1100 واحد خبازی در شهر کرمانشاه فعالیت دارند، اظهار کرد: این تعداد شامل خبازی های نوع یک و دو (یارانه ای و نیمه یارانه ای) و خبازی های آزادپز هستند.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی از نظر تعداد نانوایی در کرمانشاه وجود ندارد، یادآور شد: با توجه به نیاز شهر کرمانشاه، حدود 200 واحد نیز مازاد داریم.

رییس اتحادیه خبازان کرمانشاه در پاسخ به اینکه چرا با وجود مازاد خبازی در کرمانشاه در برخی مناطق شاهد صف در مقابل نانوایی ها هستیم، افزود: این صف در برخی ساعات روز که تقاضا برای نان زیاد است ایجاد شده و همیشگی نیست.

وی افزود: از سوی دیگر در برخی نقاط شهر هزینه اجاره ملک بالا و تا حدود ماهانه 30 میلیون تومان بوده و از همین رو خبازان تمایلی به اجاره مغازه در این مناطق ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نانوایی مازاد در کرمانشاه داریم/ استقبالی از احداث نانوایی نمی شود

200 نانوایی مازاد در کرمانشاه داریم/ استقبالی از احداث نانوایی نمی شود