مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:052024-01-06اقتصادي

نخستین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


نخستین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و تولیدی چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستان شهرکرد در محل چهار راه آتش نشانی میرآباد شرقی افتتاح شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نخستین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و تولیدی چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستان شهرکرد در محل چهار راه آتش نشانی میرآباد شرقی افتتاح شد.

محسن کریمی، مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری 16 دی ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزرات کشور، مبنی بر راه اندازی بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و تولیدی و همچنین پیرو جلسه نشست مدیران اقتصادی استان، مقرر شد تعدادی بازارچه عرضه محصولات در سطح استان ایجاد و در جهت خدمات رسانی به مردم به بهره برداری برسد.

وی افزود: به همین منظور، راه اندازی این بازارچه ها به سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت تعاون روستایی استان و شهرداری شهرکرد محول شد.

کریمی ادامه داد: شهرداری شهرکرد نسبت به ایجاد 10 غرفه در محل مذکور اقدام کرده و تجهیز و راه اندازی غرفه بر عهده مدیریت تعاون روستایی استان بوده است که این مدیریت نیز از ظرفیت و توانمندی شبکه در این مهم بهره برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

نخستین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد