مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:552024-01-15اجتماعي

اجرای 53 پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در مدارس کرمانشاه


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون 53 پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی، در حیاط مدرسه افتتاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی امرایی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح شهید سردار سلیمانی در استان، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون، 53 پروژه شامل زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی و کلاس درس تریت بدنی در حیاط مدرسه افتتاح شده است.

وی با اشاره به افتتاح 35 چمن مصنوعی در حیاط مدرسه، ادامه داد: این 53 پروژه نزدیک به 40 درصد به فضای سرانه درون مدرسه از اول انقلاب تاکنون اضافه کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: سیاست این است که این فضاها با اولویت مناطق محروم و مدارس دخترانه، درون مدارس ایجاد شوند.

وی میانگین کشوری سرانه فضای ورزشی را 42 سانتی متر اعلام کرد و افزود: سرانه فضای ورزشی در کرمانشاه بالاتر از میانگین کشور و 44 سانتی متر به ازای هر نفر است.

امرایی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس تا شعاع 2 کیلومتر می توانند از سالن های ورزشی آموزش و پرورش به صورت رایگان برای زنگ ورزش استفاده کنند.

وی اشاره ای هم به بحث تغذیه دانش آموزان داشت و گفت: لیست خوراکی های مجاز به پایگاه های تغذیه سالم در مدارس ابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 53 پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در مدارس کرمانشاه

اجرای 53 پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در مدارس کرمانشاه