مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 23:452024-01-06فرهنگي

تازه هایی از پژمان بازغی، جواد رضویان و علی رهبری


بیانیه شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران و خانه موسیقی ایران درباره حادثه تروریستی کرمان، اکران فیلمی از پژمان بازغی، میزبانی بوداپست از ایرانی ها، - درگذشت یک بازیگر، شهره سلطانی در داوری یک رقابت، آمار تماشاگران تئاترشهر و سنگلج، جواد رضویان در شبکه سه سیما، تعطیلی من وتو ، بازگشت علی رهبری با والری گرگیف به ایران و کشف یک گورستان مجلل از اخبار فرهنگی هنری 16 دی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز شنبه 16 دی ماه، به رهبری مجید انتظامی نخستین شب اجرای دوباره همراه با خاطره ها را به یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان روی صحنه برد.

اکران فیلمی از پژمان بازغی فیلم سینمایی توچال به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد از اواخر دی ماه امسال در سینماها اکران خواهد شد.

میزبانی بوداپست از ایرانی ها جشنواره بین المللی فیلم مستند بوداپست میزبان نمایش چند فیلم از آثار سینماگران ایرانی در برنامه خود خواهد بود.

درگذشت یک بازیگر کریستین الیور بازیگر آلمانی که سابقه بازی در سریال معروف هشدار برای کبری 11 را در کارنامه داشت، در یک سانحه هوایی در 51 سالگی درگذشت.

نامزدهای اولیه جوایز بفتا اعلام شد در ادامه، نامزدهای اولیه هفتاد و هشتمین دوره جوایز آکادمی فیلم اروپا اعلام شد و باربی ، اوپنهایمر و قاتلان ماه کامل هر کدام با نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه هایی از پژمان بازغی، جواد رضویان و علی رهبری

تازه هایی از پژمان بازغی، جواد رضویان و علی رهبری