مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:452024-01-10ورزشي

نام دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن سرباز از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد


با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس نام دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن سرباز این تیم از لیست خارج خواهد شد تا جا برای جذب بازیکن جدید باز شود.

- با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس نام دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن سرباز این تیم از لیست خارج خواهد شد تا جا برای جذب بازیکن جدید باز شود.

با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس نام سه بازیکن این تیم از فهرست تیم خارج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس نام دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن سرباز این تیم از لیست خارج خواهد شد تا جا برای جذب بازیکن جدید باز شود.

مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که احتمالا تا پایان فصل آماده نخواهند شد و باشگاه قصد دارد به جای آنها بازیکن جدیدی جذب کند.

البته یاسین سلمانی بازیکن زیر 23 سال است و جایی در فهرست بزرگسال تیم اشغال نکرده اما باشگاه قصد دارد احتمالا به جای او بازیکن زیر 23 سال دیگری جذب کند.

از سوی دیگر میلاد سرلک دیگر بازیکن بزرگسال پرسپولیس هم که سرباز شده و باید از اول اسفندماه راهی یک تیم نظامی شود از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد.

البته درویش در یکی از مصاحبه های اخیر خود اعلام کرد باشگاه پرسپولیس قرار است از سازمان نظام وظیفه درخواست کند تا سرلک در نیم فصل دوم هم برای پرسپولیس بازی کند چون تنها بازیکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن سرباز از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد

نام دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن سرباز از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد