مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:402023-12-28بين الملل

نامه سوریه به سازمان ملل درباره ترور سردار موسوی


وزارت خارجه سوریه در نامه ای به سازمان ملل و شورای امنیت، خواستار مسئولیت پذیری آن ها در قبال حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه امروز (پنج شنبه) با ارسال دو نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و رییس دوره ای شورای امنیت، با اشاره به ترور شهید سرتیپ سید رضی موسوی، خواستار اقدام در راستای مقابله با حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

به نوشته خبرگزاری سوریه، در این نامه آمده است: رژیم اشغالگر اسراییل در سال 16:20 دقیقه بعدازظهر دوشنبه گذشته اقدام به حمله از سمت جولان اشغالی به اطراف دمشق کرد که منجر به شهادت سید رضی موسوی مستشار نظامی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق شد که نقض آشکار کنوانسیون وین به شمار می رود .

دمشق تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با تجاوز به حاکمیت سوریه سعی در گسترش دامنه حملاتش در منطقه را دارد تا از این راه بر جنایات جنگی و نسل کشی خود در حق مردم فلسطین سرپوش بگذارد.

وزارت خارجه سوریه همچنین اعلام کرد که حق دفاع از حاکمیت و استقلال و یکپارچگی خود را دارد و حملات اسراییل مانع ادامه مبارزه با تروریسم مورد حمایت این رژیم نخواهد شد و سوریه در عزم خود برای آزادی اراضی اشغالی اش جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سوریه به سازمان ملل درباره ترور سردار موسوی

نامه سوریه به سازمان ملل درباره ترور سردار موسوی