مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:302024-01-08سياسي

2 میلیون و هفتصد هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: از حدود 30 میلیون نفر جامعه هدف ما، هم اکنون 2 میلیون و هفتصد هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امشب دوشنبه 18 دی ماه 1402 در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر بر اساس اصل 29 قانون اساسی شکل گرفته است در این عصر تاکید شده است که بیمه همگانی است و دولت مکلف است این را برای آحاد جامعه فراهم کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر افزود: قبل از این بیمه بیمه هایی به عنوان بیمه تامین اجتماعی و غیره وجود داشتند اما آن بیمه ها اجباری بودند و رابطه کارگری و کارفرمایی یا کارمندی بود اما بخشی از مردم جامعه که نقش اساسی در کشور داشتند به دلیل نداشتن کارفرما بیمه نبودند.

وی ادامه داد: بنابراین در سال 1384 این صندوق تاسیس شد تا روستاییان کشاورزان بیمه شوند و این بیمه هم اختیاریست.

برقراری ضمن اشاره به سهم بیمه شدگان و دولت  گفت: در بیمه روستایی سطوح هشتگانه تعریف شده است که در این سطح هر کس می تواند با اختیار خودش هر کدام از سطوح را انتخاب کند هر کدام از این سطوح هر سال افزایش پیدا می کند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون و هفتصد هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند

2 میلیون و هفتصد هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند