مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:152023-12-30پزشكي

بزودی سومین دستگاه شتاب دهنده خطی در بیمارستان شهید رجایی بابلسر راه اندازی می شود


رییس بیمارستان شهید رجایی بابلسر از راه اندازی به روزترین دستگاه شتاب دهنده خطی در این بیمارستان درآینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس بیمارستان شهید رجایی بابلسر از راه اندازی به روزترین دستگاه شتاب دهنده خطی در این بیمارستان درآینده نزدیک خبر داد.

دکتر شروین شریف پور در گفت وگو با ایسنا، یادآور شد: این بیمارستان به دو دستگاه شتاب دهنده مجهز است و دستگاه جدید که مولتی انرژی بوده وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه بیماستان شهید رجایی بابلسر، مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی است، اظهار کرد: این بیمارستان که مرکز تخصصی خدمات درمانی برای بیماران سرطانی شمال کشور است 40 تخت مصوب و 25 تخت شیمی درمانی سرپایی دارد و دارای دو دستگاه شتاب دهنده خطی است.

وی از 80 هزار مراجعه در سال به این بیمارستان خبر داد و گفت: 45 درصد بیماران از بابل، بابلسر و فریدونکنار و مابقی از شهرهای دیگر استان و استان های همجوار هستند.

رییس بیمارستان شهیدرجایی بابلسر با بیان اینکه تعداد 6 نفر عضو هیات علمی داریم، تصریح کرد: دستگاه سیمولاتور در شهریور سال جاری در این مرکز نصب و راه اندازی شد.

وی یادآور شد: بیمارستان 280 تختخوابی جنرال شهرستان بابلسر در مساحتی حدود 30 هزار متر مربع در هشت طبقه دارای بخش های جنرال، جراحی زنان، اطفال، آی سی یو، سی سی یو، وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی سومین دستگاه شتاب دهنده خطی در بیمارستان شهید رجایی بابلسر راه اندازی می شود

بزودی سومین دستگاه شتاب دهنده خطی در بیمارستان شهید رجایی بابلسر راه اندازی می شود