موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:402024-01-15اقتصادي

انواع بالابر و کاربرد آن ها


یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در بحث جابه جایی افراد یا اجسام، کار را برای انسان ها راحت کرده، بالابر ها هستند.

- در حقیقت این وسایل پرکاربرد برای انجام فعالیت در ارتفاع یا انتقال بار در خطوط تولید بسیاری از زمینه های صنعتی و تجاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که با نام بالابر صنعتی نیز شناخته می شوند.

از طرفی نوع دیگری از بالابر ها که به بالابر خانگی نیز شهرت دارند، برای کمک به جابه جایی افراد سالمند یا کم توان در بین طبقات خانه ها به کار می روند.

در متن پیش رو تصمیم داریم بالابر های صنعتی و خانگی را برای شما بررسی کنیم، همچنین در انتها به معرفی بالابر پله پیما که در سال های اخیر نیز پرطرف دار شده بپردازیم، پس تا پایان این متن ما را همراهی کنید.

بالابر خانگی چیست؟ این نوع بالابر را می توان یک وسیله ضروری برای خانه هایی که در آن ها افراد کم توان و سالمند زندگی می کنند، دانست.

چرا که این امکان را برای کسانی که با مشکلات جسمی یا نیاز های خاص روبرو هستند، فراهم می کند تا به سادگی در بین طبقات مختلف جابه جا شده و دسترسی راحتی به اتاق ها داشته باشند.

در بالابر خانگی معمولا از فناوری هیدرولیک یا برقی استفاده شده و تمامی موارد مربوط به ایمنی و اصول استاندارد در آن رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع بالابر و کاربرد آن ها

انواع بالابر و کاربرد آن ها