مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:202024-01-06سياسي

روحیه جهادی هلال احمر برخاسته از آرمان های امام است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روحیه جهادی هلال احمر که برخاسته از آرمان های امام است، به بهترین شکل مشهود است و امیدواریم این مسیر با قدرت ادامه پیدا کند.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روحیه جهادی هلال احمر که برخاسته از آرمان های امام است، به بهترین شکل مشهود است و امیدواریم این مسیر با قدرت ادامه پیدا کند.

بهنام نظری، شنبه شانزدهم دی ماه در همایش نکوداشت داوطلبین هلال احمر استان مرکزی و بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان که در سالن همایش های بیت حضرت امام (ره) در خمین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب از این شهر و استان مرکزی به ایران و جهان صادر شد و امروز در چهلواره دوم انقلاب، آرمان های نظام، امام و رهبری مقتدرانه و سرافرازانه در جای جای ایران اسلامی و دل و جان تمام مظلومان جهان بارقه امید و اطمینان ایجاد کرده.

وی اعضای جمعیت هلال احمر را قشری دانست که در مسیر خدمتگزاری، جان خود را بی طرفانه و بی غرض و جهان شمول، در معرض خطر قرار داده و داوطلبانه در تمام حوادث حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: این افراد به شکلی امید آفرین و اطمینان بخش در جای جای ایران و هر نقطه ای از این کره خاکی که نیاز باشد حضور پیدا می کنند و شاهد این مدعا دو شهید امدادگری است که در حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی هلال احمر برخاسته از آرمان های امام است

روحیه جهادی هلال احمر برخاسته از آرمان های امام است