مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:402024-01-18فرهنگي

دوره تربیت مدرس سرحلقه های مطالعاتی در استان بوشهر برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دوره تربیت مدرس سر‎حلقه های مطالعاتی، اسفندماه در استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان سومین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان بوشهر در سالن آمفی تئاتر 9 دی، اظهار داشت: امیدوارم با تلاش و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری اثرگذار مقدمه تفکر و اندیشه را در جامعه رواج دهیم زیرا کتاب به عنوان بهترین ابزار تجلی بخش اندیشه در جامعه به شمار می آید.

وی افزود: پرداختن به موضوع تجلی بخشی اندیشه در جامعه ساختارهای مختلفی دارد که مطالعه مهم ترین و برجسته ترین مولفه در این راستا است.

  افروغ بیان کرد: نقطه قوت حوزه علمیه نسبت به دیگر مراکز آموزشی موضوع مباحثه است که یکی از شیوه های موفق در قالب حلقه های مطالعاتی برای رواج کتابخوانی و اندیشه ورزی است.

  وی ادامه داد: در نشست های خروجی با محوریت کتاب آن هم آثار ارزنده ای چون شاهنامه، گلستان، بوستان صورت می گیرد و کتاب ها به جای اینکه بازخوانی شوند، پیرامون آن گفت وگو انجام می شود.

  افروغ گفت: از این رو ما درصدد هستیم تا فرایند حلقه های مطالعاتی را در سراسر استان به خوبی پیش ببریم و در این زمینه دوره تربیت مدرس سر‎حلقه های مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تربیت مدرس سرحلقه های مطالعاتی در استان بوشهر برگزار می شود

دوره تربیت مدرس سرحلقه های مطالعاتی در استان بوشهر برگزار می شود