مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:452024-01-14اقتصادي

انتشار فهرست بدهکاران بانکی با 23 روز تاخیر/ تنها 6 بانک شفاف سازی کردند!


فهرست بدهکاران شبکه بانکی، موضوعی است که طبق جزء 1‏‏‏‏-1 بند ط تبصره 16 قانون بودجه سال 1402، در پایان هر فصل باید برروی سایت بانک مرکزی قرار بگیرد.

- انتشار فهرست بدهکاران بانکی با 23 روز تاخیر/ تنها 6 بانک شفاف سازی کردند! فهرست بدهکاران بانکی با 23 روز تاخیر درحالی در سایت بانک مرکزی به روزرسانی شد که تنها نام 6 بانک در این فهرست موجود بود.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: فهرست بدهکاران شبکه بانکی، موضوعی است که طبق جزء 1‏‏‏‏-1 بند ط تبصره 16 قانون بودجه سال 1402، در پایان هر فصل باید برروی سایت بانک مرکزی قرار بگیرد.

این فهرست شامل تسهیلات کلان جاری، تسهیلات کلان غیرجاری و تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط هر بانک می شود.

  فهرست بدهکاران بانکی مربوط به فصل پاییز با 23 روز تاخیر منتشر شد و با این حال تنها نام 6 بانک از 27 بانک و موسسه کشور در این فهرست قرار دارد؛ بانک های ایران زمین، پارسیان، پست بانک، تجارت، دی و موسسه مالی و اعتباری ملل بانک هایی هستند که در این لیست قرار دارند.

  پیش تر و در فصل های بهار و تابستان، فهرست بدهکاران بانکی با 13 روز تاخیر منتشر و تنها جای 4 بانک میان این فهرست خالی بود؛ حالا اما برای فصل پاییز، این فهرست از طرفی با تاخیر زیاد و از طرف دیگر با محدودیت بالای بانک های منتشر شده در سایت به روزرسانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فهرست بدهکاران بانکی با 23 روز تاخیر/ تنها 6 بانک شفاف سازی کردند!

انتشار فهرست بدهکاران بانکی با 23 روز تاخیر/ تنها 6 بانک شفاف سازی کردند!