مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:202024-01-06اجتماعي

همدانی ها فردا دمای منفی 8 درجه را تجربه می کنند


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش خفیف برف و باران در برخی نقاط استان، گفت: صبح فردا دمای صبحگاهی استان کاهش محسوسی خواهد داشت به طوریکه دمای منفی هشت درجه را در استان خواهیم داشت.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش خفیف برف و باران در برخی نقاط استان، گفت: صبح فردا دمای صبحگاهی استان کاهش محسوسی خواهد داشت به طوریکه دمای منفی هشت درجه را در استان خواهیم داشت.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سامانه بارشی از صبح امروز وارد استان شده و بیشتر نقاط شمالی استان را تحت تأثیر قرار داده است، از بارش برف در گردنه گرمک خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان های رزن، کرفس و بخش هایی از کبودراهنگ بارش گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش را تا بعدازظهر امروز خواهیم داشت، تصریح کرد: میزان بارش قابل توجه نیست به طوریکه در برخی نقاط استان تا حد دو میلی متر گزارش شده و در ایستگاه دانشگاه بوعلی سینا یک دهم میلی متر بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش برف در گنجنامه، یادآور شد: در نقاط جنوبی استان رفته رفته از میزان بارندگی کاسته می شود و از اواخر وقت امروز سامانه بارشی از استان خارج خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها فردا دمای منفی 8 درجه را تجربه می کنند

همدانی ها فردا دمای منفی 8 درجه را تجربه می کنند