مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:162023-12-24اجتماعي

آلودگی هوای اردکان، صدایی که شنیده نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، شهرستان صنعتی اردکان این روزها حال و هوای خوبی ندارد و در اغلب روزها هوای آن ناسالم گزارش شده و همین امر فعالین محیط زیستی و دیگر شهروندان این شهرستان را بیشتر از قبل بر آن داشته که صدای شهر خود باشند و بیش از پیش پاکی هوا را از مسئولان و دست اندرکاران مطالبه کنند.

پاکی هوا و راهکاری پایدار برای کنترل آلایندگی های محیط زیستی یکی از جدی ترین مطالبات مردم شهرستان اردکان است که متأسفانه علی رغم فریاد زیاد هنوز صدای آنها به گوش مسولان نرسیده و هیچ کدام اظهار نظر جدی و موثری در این باره نداشته اند.

اردکان شهرستانی واقع شده در شمال استان یزد و در فاصله 60 کیلومتری از مرکز این استان کویری است که در سال جاری، تقریباً بیش از نیمی از روزهای سال را به دلیل آلایندگی های صنعتی با شرایطی ناسالم سپری کرده است.

به دنبال نسخه جدید برای بهبود هوای اردکان هستیم سید مصطفی میرزاده، معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان یزد در این باره اظهار کرد : با توجه به مطالبه مردم اردکان در صفحات مجازی سازمان محیط زیست در مورد آلودگی هوای این شهر تحقیقاتی را آغاز کرده است.

وی با بیان این که در روزهای اخیر شاخص های آلایندگی اردکان و قرار گیری این شهرستان در شرایط ناسالم برای تمامی گروه ها هستیم، افزود: طی گشت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای اردکان، صدایی که شنیده نمی شود

آلودگی هوای اردکان، صدایی که شنیده نمی شود