مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:402024-01-06اقتصادي

تحقق 123 درصدی تعهد اشتغال زرآباد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان زرآباد توانسته است پیش از پایان سال، علاوه بر تعهد کامل اشتغال امسال خود، 23 درصد بیش از آن را هم محقق کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان زرآباد توانسته است پیش از پایان سال، علاوه بر تعهد کامل اشتغال امسال خود، 23 درصد بیش از آن را هم محقق کند.

خلیل احمد سلامی امروز شنبه در سفر به زرآباد و دیدار با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: تعهد اشتغال استان برای امسال 35 هزار و 840 نفر است که 190 نفر از آن به شهرستان زرآباد اختصاص دارد.

وی افزود: با راهبری مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمایت فرمانداری و تعامل دستگاه های اجرایی مستقر در زرآباد، این شهرستان تا امروز فراتر از تعهد به تعداد 235 نفر اطلاعات شاغلان جدید را در سامانه رصد اشتغال ثبت کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: هر طرحی که در شهرستان زرآباد تحت پوشش شرکت تعاونی اجرا شود، از مزایا و حمایت های قانونی حوزه تعاون برخوردار می شود.

سلامی تشکیل تعاونی های دانش آموزی و کشاورزی را در زرآباد مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده از قابلیت های منحصر به فرد شهرستان می تواند علاوه بر تامین نیاز منطقه، نقاط دیگر استان و استان های همجوار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 123 درصدی تعهد اشتغال زرآباد

تحقق 123 درصدی تعهد اشتغال زرآباد