مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:552024-01-17سياسي

فعالیت 477 خادم افتخاری در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد


مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد با اشاره به فعالیت 477 خادم افتخاری در امامزاده سید جعفر محمد(ع)، از ثبت نام 364 داوطلب خادم افتخاری جدید در این آستان مقدس خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد با اشاره به فعالیت 477 خادم افتخاری در امامزاده سید جعفر محمد(ع)، از ثبت نام 364 داوطلب خادم افتخاری جدید در این آستان مقدس خبر داد.

حجت الاسلام مسعود دهقانی زاده گفت: خدمت به احیای امامزادگان و حفظ آن یک کار بزرگ راهبردی است چرا که این مکان ها، پیشینه هویت و شخصیت دینی و اعتقادی ما هستند.

وی گفت: وجود امامزادگان در سطح استان یزد، زنحیره ای از حلقه های نورانی است که فرهنگ اسلامی و دینی استان ما را رقم زده است.

دهقانی زاده با اشاره به حضور مردم در لباس خادم افتخاری امامزادگان، افزود: دلبستگی مردم به اهل بیت و خاندان ایشان، نشان از ارتباط عمیق مردم با آنها دارد.

مدیر آستان امامزاده سید جعفر محمد(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 477 خادم افتخاری در این آستان، گفت: هم اکنون 477 خادم که 290 نفر از آنها مرد و 187 آنها زن هستند؛ در قسمت های مختلف آستان از جمله فرهنگی، انتظامات، فنی مهندسی، خدمات و غیره فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 477 خادم افتخاری در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد

فعالیت 477 خادم افتخاری در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد