مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:202024-01-10اجتماعي

ساختار مدیریت بحران در حوزه شهری شیراز بازبینی شود


رییس کمسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت بازبینی و ارتقای ساختار مدیریت بحران در حوزه شهرداری تأکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس کمسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت بازبینی و ارتقای ساختار مدیریت بحران در حوزه شهرداری تأکید کرد.

مسعود زارعی امروز، 20 دی ماه در جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز گفت: ساختار مدیریت بحران در حوزه شهرداری باید بازبینی شود و ارتقا یابد.

وی همچنین بر تهیه تجهیزات مورد نیاز بحران های مختلف و نگه داری آن ها در انبارهایی که به همین منظور در مناطق احداث می شود، تأکید کرد.

زارعی اظهار کرد: آموزش افراد متخصص و همچنین برگزاری مانورهای مختلف به صورت مستمر در دستور کار حوزه های شهرداری قرار گیرد تا در زمان بحران بتوان با استفاده از افراد کار آزموده و زبده و تجارب حاصل ازهمین مانورها به شهروندان خدمت رسانی کرد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: جایگاه مدیریت بحران باید مستحکم بوده و با استفاده از ظرفیت های گوناگون و موجود در شهرداری و برنامه ریزی های لازم قبل از وقوع حادثه، تهیه و ابلاغ شرح وظائف حوزه ها در زمان وقوع بحران، اطلاع رسانی به موقع، اجرایی کردن چارت I.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار مدیریت بحران در حوزه شهری شیراز بازبینی شود

ساختار مدیریت بحران در حوزه شهری شیراز بازبینی شود