مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 21:052024-01-14اقتصادي

نوسازی در بافت های فرسوده انجام شود/ هر خانه فرسوده توانایی تبدیل به 5 واحد دارد


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم با محلات خود انس دارند و بهتر است نوسازی در همان محلات فرسوده انجام شود، گفت: هر خانه فرسوده می تواند به 5 واحد مسکن تبدیل شود.

- ایسنا/فارس معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم با محلات خود انس دارند و بهتر است نوسازی در همان محلات فرسوده انجام شود، گفت: هر خانه فرسوده می تواند به 5 واحد مسکن تبدیل شود.

جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان فارس عصر امروز، 24 دی ماه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و جمعی از فرمانداران و شهرداران شهرستان های مختلف در استانداری فارس برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در این نشست با اشاره به اینکه در استان فارس 6100 هکتار بافت ناکارآمد داریم که 3 هزار هکتار آن بافت فرسوده محسوب می شود، گفت: طبق مطالعاتی که انجام شد و با صحبت های مشاوران و تایید استاندار، برای 8 شهر طرح هایی جهت بازآفرینی شهری تدوین شده است.

محمودرضا طالبان از آباده، اقلید، مرودشت، جهرم، کازرون، فسا، لار و فیروزآباد به عنوان 8 شهری که در آن ها طرح بازآفرینی شهری تدوین شده است، نام برد و افزود: باید شناسایی بافت ها، نوع مداخله و چگونگی ورود به بحث بازآفرینی شهری در هر یک از این شهرها تا پایان سال مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی در بافت های فرسوده انجام شود/ هر خانه فرسوده توانایی تبدیل به 5 واحد دارد

نوسازی در بافت های فرسوده انجام شود/ هر خانه فرسوده توانایی تبدیل به 5 واحد دارد