مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 21:002024-01-14فناوري

توسعه فیبر بسترساز شهر هوشمند در کمالشهر خواهد بود


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اجرای طرح ملی اینترنت پرسرعت بر بستر توسعه فیبرنوری را زمینه ساز ایجاد شهری هوشمند دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازکرج، دکتر یحیی رمضانی در آیین اجرای طرح ملی اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری در کمالشهر گفت: ما مسلما باید به سمت هوشمند سازی شهرها حرکت کنیم و امروزه سخت افزار ها و نرم افزارها جزو ابزارهای شهری هستند و خلا بسیاری از شهرها عدم توجه به فن آوری های نوین در این زمینه است.

یحیی رمضانی اظهار کرد: اگر تصمیم سازی بر اساس ابزارهای علمی و فناورانه باشد بسیار کارگشا تر خواهد بود و زمینه بازدهی بنگاه های اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: کسب و کارهای اینترنتی از جمله ابزارها در این زمینه هستند و در مدیریت برنامه ریزی شهری باید مسوولان سواد این امر را داشته و بکار گیرند.

این مسئول تاکید کرد: زمینه توانمندسازی در شهر با ابزارهای روز باید بکار گرفته شود.

فرماندار ویژه شهرستان کرج تصریح کرد: باید سواد دیجیتال در بین جامعه شهروندی توسعه یابد و اگر کار، خدمت و فعالیتی بدون استفاده از این زمینه برنامه ریزی شود فقط هزینه خواهد بود.

وی همچنین با بیان این که باید زمینه استفاده شهروندان کمالشهری از هوشمندسازی شهر فراهم شود گفت: شهروندان ما باید از این موارد مطلع شوند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فیبر بسترساز شهر هوشمند در کمالشهر خواهد بود

توسعه فیبر بسترساز شهر هوشمند در کمالشهر خواهد بود