مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:452024-01-10سياسي

انصارالله خطاب به انگلیس: تاریخ خود را بازنگری کنید


پس از آنکه انگلیس اعلام کرد یک ناو به دریای سرخ ارسال کرده، یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن از این کشور خواست تاریخ خود را بازنگری کند و «گوشت قربانی» برای رژیم صهیونیستی یا آمریکا نباشد.

- پس از آنکه انگلیس اعلام کرد یک ناو به دریای سرخ ارسال کرده، یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن از این کشور خواست تاریخ خود را بازنگری کند و گوشت قربانی برای رژیم صهیونیستی یا آمریکا نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: انگلیسی ها، ناوشکن شما قبل از توسعه تکنولوژی ساخته شده است و این درحالی است که امروز این تکنولوژی، زرادخانه مدرن نیروهای مسلح یمن را تقویت می کند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی در ادامه افزود: زمانی که ناوشکن ساخته شد، مردم یمن در آن زمان دارای تفنگ های موزر بودند که خشاب آن فقط از یک گلوله پر می شد و اتوماتیک نبود و انگلیسی ها با این نیرو بخش هایی از یمن را اشغال کردند.

محمد علی الحوثی همچنین تصریح کرد: علی رغم برتری کامل انگلیسی ها در آن زمان، آنها رانده شدند و آخرین سرباز با ناامیدی و شکست از کشور ما خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله خطاب به انگلیس: تاریخ خود را بازنگری کنید

انصارالله خطاب به انگلیس: تاریخ خود را بازنگری کنید