مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 06:452024-01-07بين الملل

نگرانی اوکراینی ها از ته کشیدن موشک های رهگیر آمریکایی


مقام های آمریکایی هشدار داده اند با کمبود موشک های رهگیر برای سامانه های پدافندی پاتریوت در اوکراین مواجه هستند و این موضوع مایه نگرانی مقام های کی یف شده است.

- مقام های آمریکایی هشدار داده اند با کمبود موشک های رهگیر برای سامانه های پدافندی پاتریوت در اوکراین مواجه هستند و این موضوع مایه نگرانی مقام های کی یف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام های کاخ سفید و پنتاگون هشدار داده اند آمریکا به زودی قادر نخواهد بود سامانه های دفاع هوایی پاتریوت را با موشک های رهگیر پُر کند.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده سامانه های دفاع هوایی پاتریوت برای اوکراینی ها به منظور مقابله با حملات هوایی روسیه، حیاتی است.

با این حال، بهای یک موشک رهگیر پاتریوت 2 تا 4 میلیون دلار است.

روزنامه آمریکایی گزارش داده روسیه از زمان آغاز عملیات نظامی در اوکراین در فوریه 2022 بیش از 3800 پهپاد انتحاری و 7400 موشک را به اقصی نقاط اوکراین شلیک کرده است.

در این گزارش آمده که از بین سامانه های پدافندی اوکراین، تنها پاترویوت است که برای مقابله با موشک های بالستیک طراحی شده و از زمان ورود آن ها به میدان، نبردها در آسمان تغییر کرده است .

والری زالوژنی فرمانده نیروهای مسلح اوکراین هفته گذشته مدعی شد سامانه پاتریوت 10 موشک کینژال روسیه را رهگیری کرد و اگر این موشک ها به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اوکراینی ها از ته کشیدن موشک های رهگیر آمریکایی

نگرانی اوکراینی ها از ته کشیدن موشک های رهگیر آمریکایی