مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:052024-01-03اقتصادي

اختصاص 950 میلیارد ریال تسهیلات میراث فرهنگی و گردشگری به سیستان و بلوچستان


دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از تخصیص بیش از 950 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های ارائه شده به این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از تخصیص بیش از 950 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های ارائه شده به این اداره کل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدیجه براهویی امروز چهارشنبه در چهارمین جلسه کمیته تسهیلات و اعتبارات اداره کل با موضوع هزینه کرد اعتبارات بند الف تبصره 18 بودجه سال 1401که دوازدهم دی ماه با حضور اعضاء برگزار شد اظهار کرد: به منظور حمایت از صنعت گران و سرمایه گذاران سیستان و بلوچستان تعداد 11 مورد از درخواست های متقاضیان برای دریافت تسهیلات در این کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ابتدا طرح های اولویت دار با پیشرفت فیزیکی و میزان سرمایه گذاری مناسب بخش خصوصی بررسی شد.

دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان ادامه داد: تمامی طرح ها بر اساس ضوابط و دستورالعمل های قانونی مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت با توجه به ویژگی های طرح ها و محدودیت منابع مالی، 6طرح اولویت دار جهت ارسال به دبیرخانه استانی تسهیلات تایید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 950 میلیارد ریال تسهیلات میراث فرهنگی و گردشگری به سیستان و بلوچستان

اختصاص 950 میلیارد ریال تسهیلات میراث فرهنگی و گردشگری به سیستان و بلوچستان