مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:302024-01-10سياسي

زنگ خطر افزایش آمار برخی آسیب های ناشی از اختلافات خانوادگی در خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از بروز زمینه های شکل گیری برخی آسیب های اجتماعی منجر به قتل و خودکشی و پایین آمدن میانگین سنی ارتکاب جرم در استان ابراز نگرانی کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی از بروز زمینه های شکل گیری برخی آسیب های اجتماعی منجر به قتل و خودکشی و پایین آمدن میانگین سنی ارتکاب جرم در استان ابراز نگرانی کرد.

حجت الإسلام والسلمین براتی زاده در هفتمین نشست شورای قضایی استان طی سال جاری اظهار کرد: اینکه طی چند سال اخیر برخی آسیب های اجتماعی منجر به بروز قتل یا خودکشی، به تدریج روند روبه رشد داشته و نیز میانگین سنی ارتکاب جرم پایین آمده، در واقع یک زنگ خطر جدی را به صدا درآورده و حکایت از آن دارد که برای از بین بردن زمینه های شکل گیری این آسیب ها و پیشگیری از وقوع جرم لازم است همه دستگاه های ذی ربط از جمله نهادهای فرهنگی و صدا و سیما پای کار بیایند و در این حوزه ها بیشتر و بهتر نقش آفرینی کنند.

وی بیان کرد: پیش تر دستگاه قضایی استان به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مأموریت داده بود که ضمن شناسایی مناطق و کانون های شکل گیری آسیب ها و برنامه ریزی هدفمند و تشکیل کارگاه های مختلف در جوامع هدف در این خصوص چاره اندیشی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر افزایش آمار برخی آسیب های ناشی از اختلافات خانوادگی در خراسان شمالی

زنگ خطر افزایش آمار برخی آسیب های ناشی از اختلافات خانوادگی در خراسان شمالی