مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:002024-01-09سياسي

قدردانی از فرماندهان و خلبانان فعال در ترویج فرهنگ نماز


در نخستین اجلاس سراسری نماز با حضور خلبانان و مهندسان پرواز مرکز آموزش هوانیروز شهید سرلشگر خلبان منصور وطن پور اصفهان، از فرماندهان و خلبانان فعال در عرصه ترویج فرهنگ نماز قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجهالاسلام والمسلمین رنجبر، رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اولین اجلاس سراسری نماز و یادواره شهید سرلشگر خلبان حسین قاسمی شهید نماز در مرکز آموزش هوانیروز شهید سرلشگر خلبان منصور وطن پور اصفهان با بیان جایگاه نماز از منظر آیات و روایات و تشریح نقش نماز در آرامش روح و روان جامعه بشری اظهارداشت: دانشجویان خلبان و مهندسان پرواز مرکز آموزش هوانیروز باید با ابعاد زندگی شهید سرلشگر خلبان حسین قاسمی شهید نماز آشنا شوند.

وی افزود: این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس به شهید نماز معروف و تنها آموزشگاه خلبانی دانشکده هوانیروز نیز به نام او مُزین است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کیانی، رییس عقیدتی سیاسی هوانیروز اصفهان نیز در این اجلاس با اشاره به برنامه های جامع نماز در رده های مختلف سربازی، دانشجویی و خانوادگی، پیشرفت معنوی و علمی مراکز آموزشی ارتش را مرهون خون پاک شهدایی چون امیر سپهبد شهیدصیاد شیرازی و سرلشگر خلبان شهید حسین قاسمی که نماد رابطه شهادت و نماز است دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از فرماندهان و خلبانان فعال در ترویج فرهنگ نماز

قدردانی از فرماندهان و خلبانان فعال در ترویج فرهنگ نماز