مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:152024-01-17بين الملل

حمله سنگین مقاومت به یگان پیاده نظام اسراییل


جنگ غزه در شرایطی وارد صد و سومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسراییل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و سومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسراییل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

حمله سنگین مقاومت به یگان پیاده نظام اسراییل  گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از حمله به یک یگان پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی و انهدام یک نفربر این رژیم در دو محور شهر خانیونس در جنوب و اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المیادین، گردان های عزالدین القسام اعلام کرد که با راکت یک یگان نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را منطقه البطن السمین در جنوب شهر خانیونس هدف قرار داده و با آنها وارد درگیری شدیدی شده است.

فلسطین المحتله: کتائب القسام: استهداف قوه صهیونیه راجله بقذیفه مضاده للأفراد والاشتباک معها بالأسلحه الرشاشه فی منطقه البطن السمین جنوب مدینه خان یونس گردان های القسام همچنین اعلام کرد که با راکت الیاسین 105 نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سنگین مقاومت به یگان پیاده نظام اسراییل

حمله سنگین مقاومت به یگان پیاده نظام اسراییل