مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:252024-01-10بين الملل

سازش یا عقب نشینی نمی کنیم/ ارسال سلاح به تایوان را متوقف کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از فرانس 24، وزارت دفاع چین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مقامات نظامی چین به همتایان آمریکایی خود تأکید کردند که پکن در زمینه مساله تایوان «هرگز مصالحه نخواهد کرد.

- مقامات نظامی چین به همتایان آمریکایی خود هشدار دادند که درباره مساله تایوان هرگز عقب نشینی نخواهند کرد و واشنگتن باید اقدامات تحریک آمیز در دریای جنوبی چین را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از فرانس 24، وزارت دفاع چین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مقامات نظامی چین به همتایان آمریکایی خود تأکید کردند که پکن در زمینه مساله تایوان هرگز مصالحه نخواهد کرد.

و از آن ها خواستند که اقدامات تنش آمیز در دریای جنوبی چین را نیز متوقف کنند.

مقامات نظامی آمریکا و چین روز های دوشنبه و سه شنبه در پکن دیدار و گفتگو کردند.

در بیانیه وزارت دفاع چین درباره گفتگو و مذاکره مقامات نظامی آمریکا و چین آمده است که چین تاکید کرد که هرگز درباره موضوع تایوان سازش یا عقب نشینی نمی کند و از آمریکا هم خواست که تسلیح تایوان را متوقف کند.

در دامه این بیانیه آمده است: ایالات متحده باید ریشه های مسائل امنیتی دریایی و هوایی را کاملاً درک کند، نیرو های خط مقدم خود را به شدت مهار کند و از اغراق و هیاهو دست بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش یا عقب نشینی نمی کنیم/ ارسال سلاح به تایوان را متوقف کنید

سازش یا عقب نشینی نمی کنیم/ ارسال سلاح به تایوان را متوقف کنید