مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:152024-01-02فرهنگي

حضور بیش از 300 هنرمند از 8 استان کشور در جشنواره تئاتر منطقه ای سهند - تبریز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از حضور بیش از 300 هنرمند از هشت استان کشور در جشنواره تئاتر منطقه ای سهند - تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  سیدمحمدحسین بلاغی ظهر امروز در آیین رونمایی از پوستر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای سهند - تبریز اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی درطول سال 1402 میزبان و برگزار کننده شانزده رویداد ملی، منطقه ای و استانی در حوزه هنر نمایش بوده که بخشی از آن توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی توسط دیگر نهادهای فرهنگی برگزار شده است وبرگزاری جشنواره های متعدد در استان نشان دهنده ظرفیت بالای هنر نمایش در آذربایجان شرقی است.

وی با بیان اینکه تبریز به عنوان یکی از قطب های استانی نمایش کشور شناخته می شود، افزود: رویدادهای نمایشی در این استان با تمام توان برگزار می شود که این مسئله موجب شده تا تبریز در این رابطه خوش بدرخشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای سهند - تبریز، خاطرنشان کرد: تئاتر فجر به عنوان اصلی ترین رویداد نمایشی همه ساله در ایام دهه فجر برگزار می شود که ورودی اصلی این رویداد در بخش آثار، در قالب جشنواره های استانی و منطقه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 300 هنرمند از 8 استان کشور در جشنواره تئاتر منطقه ای سهند - تبریز

حضور بیش از 300 هنرمند از 8 استان کشور در جشنواره تئاتر منطقه ای سهند - تبریز