مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:552024-01-14فرهنگي

سینما سیار «بچه زرنگ» را به روستای مرزی شهرستان رازوجرگلان برد


بچه های روستای راستقان در منطقه مرزی رازوجرگلان در خراسان شمالی برای نخستین بار به سینما رفتند و تماشای فیلم در مسجد را تجربه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی،  انیمیشن بلند سینمایی بچه زرنگ ، به همت کانون زلال معرفت مسجد علی ابن موسی الرضا علیه السلام روستای راستقان از توابع شهرستان مرزی راز و جرگلان برای کودکان و نوجوانان این روستا اکران شد.

در این اکران که با استقرار سینما سیار از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان صورت گرفته بود، بیش از 50 کودک و نوجوان پای تماشای  انیمیشن بچه زرنگ نشستند.

نزدیک به یکسال است که سیستم سینما سیار با پیگیری های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با هدف محرومیت زدایی و بسط عدالت فرهنگی، از سوی دفتر انجمن سینمای جوان و معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سپرده شده است.

تاکنون علاوه بر شهرهای فاقد سینمای استان، درمناطق محروم و مرزی برخی روستاها فیلم هایی همچون غریب، لوپتو، مصلحت و دسته دختران در مناسبت های مختلف و خوابگاه های دانش آموزی و دانشگاه ها و  مجتمع های پزشکی و نیز صنعتی استان اکران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما سیار «بچه زرنگ» را به روستای مرزی شهرستان رازوجرگلان برد

سینما سیار «بچه زرنگ» را به روستای مرزی شهرستان رازوجرگلان برد