مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:052024-01-09سياسي

مدافع حرمی که لباس پاسداری را هرگز بدون وضو نپوشید


شرط شهید با همسرش احترام و پاسداشت ویژه به لباس مقدس پاسداری بود به نحوی که خود هرگز، این لباس مقدس آغشته به خون مطهر شهدا را در طول خدمت بدون وضو نپوشید و همسر مکرمه اش نیز هیچگاه این لباس مقدس را به همراه لباس های دیگر و بدون وضو نشست.

- ایسنا/قم شرط شهید با همسرش احترام و پاسداشت ویژه به لباس مقدس پاسداری بود به نحوی که خود هرگز، این لباس مقدس آغشته به خون مطهر شهدا را در طول خدمت بدون وضو نپوشید و همسر مکرمه اش نیز هیچگاه این لباس مقدس را به همراه لباس های دیگر و بدون وضو نشست.

شهید جلالی نسب همانطور که برای پدر و مادر و اطرافیان احترام زیادی قائل بود با همسر خود نیز همین گونه رفتار می کرد و او را هیچ گاه با اسم کوچک صدا نمی کرد و همسر خود را حاجیه خانم صدا می کرد، چرا که در روستای آنان رسم بود کسی که حج رفته بود را حتما باید حاجیه صدا می زدند و هیچ گاه با امر و نهی با همسر خود صحبت نمی کرد و اگر درخواستی از وی می کرد و جواب رد می شنید با احترام نظر او را می پذیرفت.

یکی از ویژگی های جالب رفتاری شهید با همسرش این بود، زمانی که وی به خانه مادر خود می رفت و قصد داشت برای صرف غذا در آن جا بماند از همسر خود اجازه می گرفت چرا که معتقد بود ممکن است همسر او غذایی پخته باشد که برای آن زحمت فراوانی کشیده باشد و نمی خواست که زحمات همسر وی هدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع حرمی که لباس پاسداری را هرگز بدون وضو نپوشید

مدافع حرمی که لباس پاسداری را هرگز بدون وضو نپوشید