مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:252024-01-20حوادث

74 هزار پیامک کشف حجاب در جاده های مواصلاتی استان قم


74 هزار پیامک کشف حجاب در خودرو ها مربوط به جاده های مواصلاتی استان است.

- فرمانده انتظامی استان قم در جلسه قرارگاه 19 دی با اشاره به ارسال 74 هزار پیامک بی حجابی در خودرو از ابتدای امسال تاکنون در استان گفت: این تخلف که بیشتر در جاده های مواصلاتی رخ داده به بیش از 53 هزار تذکر، 13 هزار توقیف سیستمی و بیش از 7 هزار توقیف فیزیکی منجر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصداوسیما، فرمانده انتظامی استان قم گفت: 74 هزار پیامک کشف حجاب در خودرو ها مربوط به جاده های مواصلاتی استان است.

محمد رضا میر حیدری در جلسه قرارگاه 19 دی با اشاره به ارسال 74 هزار پیامک بی حجابی در خودرو از ابتدای امسال تاکنون در استان گفت: این تخلف که بیشتر در جاده های مواصلاتی رخ داده به بیش از 53 هزار تذکر، 13 هزار توقیف سیستمی و بیش از 7 هزار توقیف فیزیکی منجر شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 1968 پرونده ارجاع به حوزه قضایی داشته ایم از افزایش 6 برابری این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

میرحیدری همچنین از جذب بیش از 4 هزار ناظر برای کنترل ورودی های استان خبر داد و گفت: تیم نامحسوس در مورد کشف حجاب حول محور های استان همواره فعال است.

فرمانده انتظامی استان همچنین از شناسایی و برخورد با 58 راکب موتورسیکلت هنجارشکن خبر داد و افزود: در بازرسی از بیش از هزار مورد اصناف 28 مورد تعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 هزار پیامک کشف حجاب در جاده های مواصلاتی استان قم

74 هزار پیامک کشف حجاب در جاده های مواصلاتی استان قم